canimoglum1 Nasılsınız durumlar nasıl ☺️27+5 haftalık olduk biz çok şükür 💙 geceleri uyuyamıyorum bi huzursuzluk oluyor bu aralar sağ kolum ağrıyo mesela normal sanırım ama uykularım haram biraz ☺️
Gulsen4224 canimoglum1 maşallah cnm 😇25+4 olduk bizde tuvalete taşınıyorum ya sürekli tekmeler dersen kıpır kıpır hep yattığımda net hissediyorum açıkmalar oluyor bazen onun dışında sıkıntı yok şükür 😍🥰
cansugrn canimoglum1 bizde bugün oglumla 25.haftaya girdik benimde biraz bel ve sirt agrim var onun disinda gece cok agiz kurulugu oluyo su icyrm bol bol bu sefer de 2 saatte bir wcdeym valla uykularim hep bölünüyo böyle deliksiz uyuyamyrm🙂💙 onun haricinde iyiym valla herseyimi yapyrm smdi mutfak dolaplarimi sildm oturdm programa girdm bu basligi görünce yaziym dedm😃
Sedagb canimoglum1 uykular haram oldu geceler bak talan da oldu çok sevdim bebeğim oldu zalım geceler modunda ilerliyoruz😅
Melike0642 canimoglum1 Merhaba canım 27+0 olduk bizde 🥰 çok şükür herşey yolunda geceleri hiç durmuyoruz sürekli kıpır kıpır arada tekme falan 🥰😊
Aprilmomy 26+1 deyiz biz de.Mide yanması, sık tuvalet, geceleri uyku bölünmeleri yaşıyorum ben de. Balayı dönemi bitti son 3 aya girdik 😬
annepanda canimoglum1 25+3 haftalıgız.. tansiyonumun düşmesi haricinde bir sıkıntim yok çok şukur.. balayı donemi bitiyor son trimester giricez bakalim bizi neler bekliyor.. bu arada benim minnoş bir oynak bir hareketli.. içerde partilemeceler.. tabi o rahat anası düşünsün.. 🤣🤣
Serrax canimoglum1 merhaba,biz de 27+5 iz😊 sezaryen olacağından mart sonu gibi alacak doktorum,ikinci gebeliğim. Kızım 4,5 yaşında bir de oğluş bekliyoruz inşallah🤗🤲🏼 Hazımsızlık problemim çok fazla oluyor. Kabız değilim ama midem rahatsız ediyor sanki sindiremiyor gibi. Öğlen 2 buçuk gibi yesem akşam 8 e kadar ancak acıkıyorum. Sanırım bir oturuşta çok yiyorum o yüzden🤦🏼♀️ 12 kilo aldım bu arada.
Mart2021annesi Serrax hayırlı doğumlarınız olsun benımde şubatta bes yasına görecek bır kzıım var Mart sonu da bır oglum gelıyır ıns doktorum aksılık olmazsa Mart 25 30 arası dedı sezeryan olcagım ıcın.hazırlıklara basladnzmı
imerveg canimoglum1 bende 28+5im ayniyim geceleri uyuyamiyorum her gece vucudumun baska yeri agriyor 😂sona yaklastikca galiba agrilar gostermeye basliyo kendini😂
Pinarpinar Bende 26 haftalık oldum tuvalete kamp kurdum resmen hic cikmiyorum bel ağrısı bacagima surekli kramplar giriyor hayirlisiyla hepimiz kucagimiza bi alsaydik💙💙
bukabu Merhabalar 27+5 olduk bugün, heyecanla gün sayıyoruz sağlıkla kavusma duaları hep bi telaş endişe :)
Merimex canimoglum1 26+4 olduk oğlumla bizde şuanlik bir sıkıntımız yok sürekli wc gidiyorum tek sorun bu şuanlik bakalım :)
KubraKara 25+5 olduk kızımla 💜🐣 bel ve sırt agrım başladı baş agrım oluyor arada sırada ve sürekli tuvalate gidiyorum 🤭
gozde_sarisoy canimoglum1 25+1 olduk iyiyiz çok şükür 39 haftada sezaryen olucaz inşallah tek sıkıntım gördüğüm saçma sapan rüyalar sürekli uyanıyorum gebelikten 🤷🏻♀️
Gizoos Geceleri bende uyuyamıyorum hatta artık korkmaya başlamıştım bende mi bir problem var diye🤣 24+5 deyiz çok şükür inşallah hepimiz sağlıkla alırız kuzularımızı kucağımıza 💕
Mpltt 27+1 olduk bizde. Bacaklarım ayrı ağrıyor sırtım ayrı, kuyruk sokumumun üzerine düştüm o ayrı, bebek hep sağda sağ kaburgam ayrı, nefesimin kesilmesi ayrı, tuvaletten çıkamama ayrı. Ben tamamım siz devam edin😂😂
Serrax Mart2021annesi benim kızım da mayısta 5 yaşına girecek inşallah. Hazırlıklarımız bitti😊 18.haftada başladım almaya,her ay yavaş yavaş aldım eksiklerini,zaten beşik küvet mama sandalyesi gibi eşyaları hep vardı. Giyim kısmını da hep internetten aldım. Lcw trendyol civil karışık aldım.
Hazi canimoglum1 biz de 26 haftalık olduk isimsiz kızımla😂 karnında bir kist gözüküyor bebeğimin o yüzden gecem gündüzüm duayla geçiyor benim de, haftaya yine kontrolümüz olacak. Sağlıkla kucağımıza alacağız inşallah🙏🏻