nilsmother anni-8 yorumlar güzel bnde onu almayı düşünüyorum ama sudocrem de aklımı karıştırdı hangisini alsam bilemedim 🤦🏻♀️ Busbus58
HemsireAnne01 anni-8 sudo krem her derde devadir :) pişik için kizariklik sivilce herşeye iyi gelıyor
haziranin25i anni-8 ben mustela almıştım ama çevremdeki herkes sudocrem almalısın dediği için aldım. Tahmini doğuma 20 günümüz var 20 günden sonra inşallah kullanmak nasip olacak. Sudocrem kullanan herkes çok memnundu
momteacher Sudokrem çok güzel ama yenidoğana kullanılacak bir krem değil içeriği nedeniyle, sadece pişik olduğunda tedavi amaçlı kullanabilirsiniz. Mustelanın içeriği temz ben mustela aldım, sudokrem mecbur kalınca alırkm