Selam kizlar aranizda yakin zamanda devlet hastanesinde sezeryan dogum yapan varmi aslinda 2. Sezeryanim olcak inşALLAH 2ay sonra ilkinde 3gun yatmistim hastanede ama şimdi pandemiden dolayi 1gun yatırıyor diyen var devlette dogum yapanlar bilgilendirebilirlermi acaba