Arkadaşlar bebeğim 2.450 kilosu pek beslenemedi küvezde kalır mı çarşamba günü sezeryan olucam. Normal doğum çok zor olur dedi doktor çatı muayenesi yaptı 2 kez çok canım yandı kıvrandım diyebilirim canım bu kadar da tatlı mı diye düşündüm korkudan kramp giriyo baktığında bi daha alttan muayene etmem çok sor sezeryan dedik bu yüzden. Yarı bayılmayı düşünüyordum korkuttular gözümü bende panik atakta var bilen anneler sezeryan bilgisi küvez bilgisi verebilir mi