Gizemmm123 Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğimde kese düzgün gelismedigi için kaybettim.. boyle birsey yaşayıp ikinciye sağlıklı hamile kalan varmi
Htcmtl15 Gizemmm123 canım ben keseyi göremeden düşük olmuştu 6 gün olmuştu ögreneli betam 2 kat artmadı sonrası düşük oldu