Iremnurr18 Merhabalar 140 ın altındaysa erkek 140 tan yüksek ise kız deniliyor sizde bu tahmin tuttumu?
Hfeyza Iremnurr18 doğru bence bu tahmin durumu bana keseye göre hep erkek erkek demişlerdi ama kalp atışı hep 150 üzeriydi şuan 14. Haftam doktor kız bu dedi 🤗
Denizzz88 Iremnurr18 bizim ilk başlarda cinsiyet öğrenmeden önce yani yüksekti hep 148 150 falandı kız diye düşündük hep ama erkekmiş şuan 23 haftalık kalp atışını geçen gün 138 dedi
Denizzz88 Iremnurr18 11.haftada cinsiyetimizi ögrendik biz ondan önce yani 9 10.haftalarda öyle yüksekti
meraklianne1 Iremnurr18 benim ki baktı ama söylemedi bide özel güya hatta şöyle 13 de gittik yine söylemedi sormak mı gerekiyo illa diye yazayım dedim 😑😑