Hamileliğimin ilk gününden bu yana normal doğumu çook istiyordum , her gidişimde doktor değiştirdim çünkü bir türlü iletişim kuramıyorum birisi kilosu az diyor birisi fazla birisi haftasına göre ilerde diyor birisi geride hangisi doğru anlamıyorum birde normal doğum diyorum hı hı tamam yaparız diyorlar ama son dkda bahaneler üretip sezaryene alınmak istemiyorum diye baya araştırıyorum bu arada gittiğim doktorlar hepsi özel ve tavsiyeler üzerine gittim (maddi olarak durumumuz iyi olmamasına rağmen ) , bugün gittiğim doktor çatı muayenesi yapalım dedi tamam dedim yapalım hemşire beni hazırladı bu sırada ilk muayenem olacagı için gergin olduğumu defalarca belirttim doktor geldi eldiveni taktı direk parmaklarıyla bakmaya çalıştı 10 sn içinde bak gördün mü çatın dar yapamazsın parmaklarım bile geçmiyor dedi bu arada benim canım çok fazla acıdı resmen çığlık atmaya başladım bebeğime bir şey olacak diye aklım çıktı , bebeğim doğum pozisyonu almıştı ve ben squatlar yürüyüşler hurmalar her şeyi yapıyordum çatımın dar olacağı hiç aklıma bile gelmemişti şimdi o kadar kafam karışık ki acaba bilerek mi acıttı normal doğum ile uğraşmamak için ? Yada muayene sırasında eline jel sürerek yapması gerekmiyormuydu ? Baya hunharca canımı acıttı çünkü 😔 Sizce çatı muayenesi için bir doktora daha görünmelimiyim yoksa bebeğimi riske atmayıp sezaryene razı mı olayım?