Bende 23 haftadayim bazen hiç hissetmiyorum hele dün gece resmen saatlerce ağladım en son aklıma beyaz çikolata geldi bende beyaz çikolata ise yariyor sanırım 😂 ağzıma bir parça attım karanlık odada sol tarafima uzandim baktım hemen başladı bizimki hareket etmeye