Merhaba hanımlar. Sizlerin fikrini almak istediğim bir konu var. Ayın 22’sinde zorunlu sezaryen olacağım kızım geliyor inşallah👼🏻 Daha önce erken doğum ,düşük vs yaşadım çok kaybım oldu ama en zoru 2018’de 6 aylık süt kokulu kızımı toprağa verdim kızımın adı minaydı çok severek koymuştum hala en beğendiğim kız isimlerinden biridir. Sormak istediğim soru şu acaba kızıma tekrar mina ismini koymalı mıyım? Bir yandan koymak istiyorum çünkü bir yerlerde mina adını duyduğumda çok kötü oluyorum belki kızımın adını mina koyarsam daha iyi hissederim diye düşünüyorum ama bir yandan da koymasam mı acaba diyorum. Lina koyayım diyorum. Sizin fikriniz nedir bu konuda? Siz olsanız ne yapardınız?