Özel deydim hep 3600 dü suni sancıyla doğum yaptım 4210 doğdu 😁 korkma anatominde varsa doğurabilmek doğurursun . Eğer ultrasonda 4210 olduğu belli olsaydı sezaryen olacaktım ama alnıma normal doğum yazılmış çokta irdeleme sağlıklı olalım da hangisi olursa olsun