Sisi bu bir sorun değildir kaçıncı gebeliğiniz bilmiyorum ama anne ve babanın kan grupları birbirine ters ise test yapılır sonucuna göre de iğne vurulur bu kadar, pozitif çıkması demek vücudunuz bu tersligi tanıyor iğne vurulmaya gerek yok demek. Negatif olsaydı iğne vurulurdunuz, doğumda da bebeğin kan grubuna bakılarak bir iğne daha vurulurdu bu kadar.
Sorunumuz gibi algılamayın yani kan uyuşmazlığı çok normal bir durum.
Ayrıca sormak istiyorum doktorunuz test sonucunu görünce bir yorum veya yönlendirme yapmadı mı?