Kızlar iyi akşamlar, bir vesvesedir tuttu beni, bebek hareketlerini hala hissetmedim ben ilk gebeliğim olduğu için neye benzediğini de anlamıyorum çok evham yaptım yaa bu durumda olan var mı hala hissetmeyen ya da hissedenler nasıl bi his bu 😬😔 ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı sanırım biraz da ondan dolayı sürekli tedirginim 😔