Savassedeff Su_12 benim şüphem var adet olmama da 2hafta var kan tahlili verdim 1.6cıktı yani bu bi ihtimal midir
Akbeyza20 Su_12 bence kıyaslama yapma kimseyle doktorun normal dediyse skıntı da yapma :) iyi kötü bişey diyemiyorum şuan doktorun ne dediyse onda kal :)
iremgun Su_12 doktorunuz ne dedi bu artışa? Bir de 4+3 ile 5+4 demişsiniz ama bunun arasında 4 gün değil 8 gün var ama.
Akbeyza20 Savassedeff 5 in altın da olduğu zaman yoktur adet günün bir gün geçse bile bi daha yap o zaman kesin sonuç alırsın
Fatma5516 Savassedeff merhabalar canım adete 3 4 gün kala erken gebelik testi yap varsa öle çıkar bende bgün yaptım pozitif çıktı adete 4 gün var kanda da 78 çıktı değerim..