Kizlar bime çoook güzel babynest gelmişti kaliteli yumuşacıkti yastığı ve örtüsü de vardı. Fiyati cok cok uygundu. Ama benim cinsiyetim belli olmadığı için alamadım:( sadece pembe ve mavi renk vardı. Ayri olarak cok guzel yenidogan bebek kiyafetleri vardi cok uygundu fiyatlari, almak isteyen varsa gidip baksın inşallah bulursunuz 🌼 muslin, bebek havlusu 12 tl idi