Merhaba herkese, 9. Haftamizdayiz size bir şey danışmak istiyorum. 2 günden beri kasiklarimda iğne batmasına benzeyen bir his hissediyorum ama baska bir sorun yok sukur. Ileriki aylarda rahim genişlemesine bağlı olabiliyormuş ama 9. Hafta bu durum için erken gibi geldi bize, siz yasadiniz mi böyle bir durum? Simdiden tesekkur ederiz 🥰🌸