Kizlar benim kizcemin karin cevresi 2 hafta geriden geliyor.Kafasi iki hafta onde.Kilosuda haliyle az.Ama kilosuna takilmiyorum.Ama iki haftada 540 gr alan kizim.1 hafta da sadece 70 gr. aldi.Bu durum canimi sıkti.Suyumuz sinirdaydi duzelmis cok sukur.Daha once bir erken dogumum oldu.Bunun icin dikkatli ilerliyoruz.Ama kilosu durursa almasi gerekebilir.Basina boyle bir durum gelen varmi ? Kilosu bu kadar az ilerleyen ? Kac haftalara ulastiniz ?Ya da 35 , 36 haftalarda dogum yapan bu nedenle ? Doktorumla konustum ama siz Tecrubelerinizi paylasirmisiniz. Bu arada bu sorunu yasamayan annelerimiz kilo paylasmasi yapmak zorunda degil kiyaslamiyorum cunku.🤗