Hepsinde 1 yaşına kadar yatabiliyor dediler ben sordum. Anne yanı mesela 60-120 70-130 çilek mobilya var mesela oradan aldım 70-130 sorduklarım hep böyle söyledi 3 yaşına kadar dediler hatta. Ve her yerde var. Ama kurulunca koku oluyormuş ona göre alın son aya bırakmayınki havalansın kokusu gitsin