🤦🏻♀️Ay bu çocuğun gelmeye hiç niyeti yok ne yapıcam ben 39+2 olduk bu gün kontrol var bakalm ne dicek doktor. 30. Haftadan beri erken doğum riskim var bide 🙈🙈 kandırdı bizi şimdide gelmeye niyeti yok yakında sakallı falan doğcak direk okula yollcam 😂😂😂 hahaha