20+0 da ilk dozu oldum kolum 4 gündür ağrıyor. Ama olmamız gerekiyor içinizi ferah tutun sonuçta sezeryan da olsak normal de steril olsa da her şey korumak için şart tetanoz.
Ilk gebelik ben de hareketleri sanki bir iki gündür hissediyorum 🥰 ama emin değilim tık tık vuruluyor sanki içerden ama 🤭