Semabkr şükür o zaman problem olmasın tek 🤲🏻🥰
şekerim yüklemede yüksek çıktı biraz fakat ben tam olarak kurallara uyamadım. Daha doğrusu gece 12-1 arası hersey yemiştim sabahta kan verdim karnım çok aç değildi. Ondan bir kaç gün sonrada sağlık ocağında kan verdim o zaman aç gittim 😅 şeker iyi çıktı açlık 76ydı doktor iyi dedi 🙆🏻♀️