Aslihan2 m060918 Ben basliycm 14.gun. Kullanıp hamile kalan vardir elbet benim 2.gebeligim bu sekilde olmustu kullandm ertesi ay hamile kalmıştım
Defnederen m060918 ben kullandım canım gebelik oluşursa bebeğin tutmasını sağlıyor bebek yoksada ilac bittikten 3 gün içerisinde adet oluyorsun gebelik oluşmadı bende 🌸 kullanıp hamile kalan var inşallah sende kalırsın 🤰🏼
HaticeeKubraa m060918 ben kullandım ama adet düzenliği için gitmiştim duphaston verdi kullan bitince regl olacaksın test vs yapılacaktı kullandım 2 hafta geçti olmadım test yaptım ve hamileydim şuan 14+1 hamileyim
m060918 Aslihan2 bana dr 3 kutu verdi yani 3 ay bu şekilde deneyelim dedi ama ilk aydan da kalanları duyunca seviniyorum ya
Aslihan2 m060918 Aynen bende 3 kutu 3 ay icinde gebelik oluşmazsa görüşelim dedi ama bakalm ilk ay da tutmayadabilir. Folikasit destegi alıyor musun baska kullandigin ilac var mi?
Aslihan2 m060918 Hayir pıhtılaşma varmis bende bilmiyoduk 2 düşüğüm var şimdi coraspin+troid+ınofolic kullanıyorum yeni pcos görünümü var dedi ondan verdi inofolicte