Kızlar merhaba 29.haftamdan beri doktorum suyunda azalma var demişti daha sonra düzeldi iyi demişti. Şuan 36+6 haftalık hamileyim geçen hafta kontrolüm de suyu çok azalmış dedi böyle devam ederse doğum a alırız demişti bugün kontrolüm de de tekrardan suyu az dedi. Yürüyüş yap gel su arka tarafta ise tekrar kontrol edelim yoksa doğuma alacağım dedi riske atmak istemedi bebeği. Tekrardan ultrason a girdim arkada falan su yokmuş suyu çok azmış. Doktorum cuma günü bebeğin eşyaları ile gel sabah erken den suyu böyle veya daha az olursa o gün doğuma alacağım eğer artış olursa biraz daha bekleriz dedi ama 4 günde ne kadar artış olabilir orası da muamma 🤷♀️ cuma günü 37+3 oluyoruz bebeğim geçen hafta 3 kiloydu şuan kilosunu bilmiyorum. Aynı durumu yaşayan var mı? 4 günde Bi artış olur mu suda?