Emine08 suni sancı ile mi yaptın doğum canım? Evet yakın arkadaşım yeni doğum yaptı normaldi her şeyi 40 hafta ya kadar bekledi 2 3 cm açıklığı vardı suni verdiler ama işe yaramadı 1 gün boyunca suni çekti ve hastanede bağırdı resmen çok çekti. Sonunda da Sezeryana aldılar çatı muayenem yapılacak cuma günü ona göre hareket edeceğim sağlık durumu da iyi bebeğimin beklemek istemiyorum aslında sonuçta 39 da alıyorlarmış sezeryana doktorum da nasıl istersen öyle yapalım diyor sancım da çıkmıyor nstlerde normalde de olmuyor ama bebeğim çok aşağı da sol kasığımda sağ kasığıma göre daha şiş gibi bilemiyorum çok karışığım ilk doğumum bide