Tugba__- Nasılsınız nasıl geçiyor bende halsizlik ıstahsizlik 12+3 oldum çok şükür prilam dr ye devam
Teacherella1 Tugba__- 12+1 bizde. 2-3 gündür sağ kasığımda yoğun bir ağrı var, bebek sağda duruyor zaten, çarşamba ikili test için gideceğiz, inşallah birşey çıkmaz. Onun dısında bulantı vs hiç olmadı suana kadar
EbruAslan Tugba__- hazımsızlık çekiyorum sürekli, çok çabuk yoruluyorum ve biraz iş yapsam sağ belim kalçamın ordan ağrıyor normal mi acaba ? Bebiş sağda duruyor ondan olabilir miki 12+4 🤰
Tugba__- Teacherella1 maşallah allahın iznyle yoktur birşey bu haftalarda kaşık ağrısı normal mis youtubeden dr kaan kocatepeyi dinleyebilirsiniz 😊 bendede çok halsizlik arttı
Mavi87 Teacherella1 benimde aynı, dün ve bugün sağ kasığımda batma şeklinde ağrı var özellikle gece yatarken
Teacherella1 Tugba__- evet izledim bende bi nebze içim rahatladı ama daha önce bir kaybım olunca herseyden süpheleniyorum. Doktora gitmek eziyet hep sanki heran kötü birşey duyacam 😬 inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻
Tugba__- Ccff3435 olemi d vitamini kullanıyorum bende ama doktorum magnezyum ve kan ilacı vermedi hana test sonuçlarıma baktı nasıl geçiyor aynıyiz🥰
Ccff3435 Tugba__- benim güzel geçiyor hiçbir belirti bişey yok 😀 bebiş erkek ondan heralde. Bana magnezyumu daha ilk keseyi gördüğünde verdi folic asitle beraber.
Tugba__- Teacherella1 amin amin ınşaallah bol bol dua edelim Inşaallah sorun sıkıntı olmaz gönlümüzü ferah tutalim😊
Teacherella1 EbruAslan benimde o şekilde bebek sağda, biraz ayakda dursam belimin sağ tarafı kalçamın sağ tarafı sızlıyor, bebek sağda diye düşünüyorum,sol tarafta bişey olmuyo çünkü
Tugba__- EbruAslan bendede çok hazımsızlık oluyor bazen düşünüyorum şunu yesem kötü olurmuyum diye doktorum sade soda iç dedi gerçekten rahatlatıyor bende çok çabuk yoruluyorum acaba kalça bel ağrıları magnezyum eksikligindenmi oluyor ole diyorlar çünkü
Teacherella1 Mavi87 evet benimde gece yatarken oluyor özellikle 🙁 sizin bebek de sağ tarafamı yerleşmiş
Mavi87 Teacherella1 aa evett doktor ultrason ile bakarken sağdan bakmıştı canım. Ya minnoşlar şimdiden ağrıyo yapıyo allahım ya 💕
EbruAslan Tugba__- magnezyum eksiğim yoktu ama en başta yaptık tabi testleri. Momvital plus diye bi takviye verdi doktorum içinde yok yok bi inceleyin isterseniz artık folik asiti de ordan alıyorum ben.
EbruAslan Tugba__- malesef hamileliğin verdiği en kötü şey bende ne yesem oldu. Canım bişi istese yok şiödi hazmedemem yok bunu kusarım demekten her gece açlığımı sadece kaşarlı tost ile bastırıyorum kusturmuyor ve hazmı zor değil tam buğday ekmeği ile yapıyorum 🤣 bi doğsun herşeyi yicem bana da soda iç dedi ama günde 1 geçmemeye çalışıyorum
Tugba__- EbruAslan 🥰😅daha bugün taze anne arkadaşımla konuşurken ona söledim dediki 4 aydan sonra rahatliycaksin iştahında acilicak ay dedim yemek yemeyi özledim 😅 sağlıklı olsunlarda yinede her halimize şükürler olsun 🥰
Ys35 Bende de adet sancısı var gibi çok ağrım olmazdı korktum biraz ama rahim büyüdüğü için normal diye okudum. 12+1
Tugba__- Ccff3435 ohh maşallah maşallah InşaAllah sağlıkla kucağınıza alin benim daha cinsiyeti belli değil 🥰 bulantidi var prilam kullanıyorum ınsazallah 4 ayda biter diyorlar