Bugun 38+5 deyiz kontrolümüz vardı 1cm açıklık varmış henüz ilk çatı muayenemdi biraz gerildim açıkcası üstelik 2 hafta önce kilosu 3250 di şimdi 3350 dedi çünkü dr klinik açtı ve bütün cihazları yeni kilo almamış gibi çıktı meğer diğer cihzda fazla ölçüyormuş 🥺 bide ben artık doğurmak istiyorum çok yoruldm çok üzüldüm bugun henüz varmış doğumumuza 🤭