Sosteacher_ Elifkylc çok silik görüyor gibiyim. Gecikmeyi bekleyin bence sonra direk gidip kan tahlili yaptırın daha sağlıklı olur bence.Gönlünüzce olsun inşaallah ☺️
Elifkylc Gulhan16 İnşallah vardır teşekkür ederim adet gününe kadar sabredicem bir tane daha testim var ☺️
Elifkylc Yasemin301 evet daha var adet günümü beklicem bir tane daha test var yorumlarınız için çok teşekkür ederim ☺️❤️
Eymen71 Elifkylc canım sanki var gibi hakkında hayırlısı ınsallh benımde boyleydı hamıleydim🥰suan 26 haftalıgım şükür
dlnyny Elifkylc bende bu gebelik testtiyle silik çizgi görmüştüm ertesi gün doktor kontrolüm vardı beta hcg de 1,küsürdü 2 hafta sonrasında da keseyi görmüştük testi bir kaç güne tekrarlayabilirsiniz belki henüz yeni olabilir
Elifkylc dlnyny Allah hayırla bebeğini doğurmayı nasip etsin kuzum bende de vardır inşallah teşekkür ederim ❤️
Elifkylc Eymen71 inşallah vardır kuzum Rabbim hayırla bebeğini kucağına almayı nasip etsinn teşekkür ederim❤️
gokcekale Ben de reglime 5 gün kala test yapmıştım sizinki gibi çıkmıştı. Sonra dayanamadım erken gebelik testi aldım çok belirgin çift çizgi çıktı :) Erken gebelik testi ile denemenizi öneririm
Elifkylc gokcekale burada erken gebelik testi yok olsa ondan alacaktım bunu bulabildim umarım vardır ❤️
Ahsennurrrr Elifkylc adetim geciktigi halde bende bu silik çizgi vardı adet öncesi sende varsa bence kesin vardır bı lac gün sonra daha net belli olur bence bide sabah ilk idrar ile aç karna et canım hayırlısı olsun inşallah 🤲
Elifkylc Ahsennurrrr bir tane daha var canım 2 gün sonra sabah aç karna yapmayı düşünüyorum teşekkür ederim yorumun için ❤️
Sumeyye123_ Elifkylc bence adet gününü bekle cankm adet günün geçmeden test yapma kimyasal yada dış gebelik geçiren çok var sabırla bekle akışına bırak zamanında öğrenirsin zaten herşeyi