Dilaraksknclk ben 24. Haftada idari izine ayrılmıştım, normalde 16 hafta olan analık izinimi 32. Haftamda başlatacaktım ancak 32.nci haftamda valilik gebelere evden çalışabilir gibi bir uygulama başlatınca işyerimle görüştüm, müdürüm çalışabilir raporu alıp evden uzaktan çalışabileceğimi söyledi, 37. Haftaya kadar bu şekilde çalıştım, 5 haftayı otomatikman doğumdan sonraya aktardım böylece :)