ElifKmd Merhaba arkadaşlar kanamam vardı ama çok şükür düşük değilmiş. Bu seferde yolk kesesi gibi bir şey dedi doktor tam anlamadım çokta Bilgi vermedi o kese için büyük dedi. Bu olumsuz bir şey mi acaba bilen var mı
Tugcekkkkk ElifKmd plasenta ve göbek bagı 11 haftadan sonra oluşuyor o haftaya kadar bebek yolk kesesinden besleniyor. İyi bir sey yani
Bireylulmasali O kesenin olması bebek olduğu anlamına geliyor sanırım bebek belli bir haftaya kadar o keseden besleniyor sonra yok oluyor o kese
BurcuLice Bebeğin ilk zamanlarda gelişimi yolk kesesinden sağlanır kan dolaşımı kuvetlenip eşi olaşına kadar diye biliyorum göbek bağıyla beslenmeye başlayana kadar