Busra2842 Merhaba kızlar çok kararsız kaldım O yüzden Buraya yazmak istedim Kararsız kalmamın sebebi İnşallah nasip ederse kızımız olacak yarı Gönlüm Kayınvalidemin ismini koymak yarısı ise koyma diyor ama çevremdekiler hep koymamı tavsiye ediyor eşim baskı yapmıyor ama koysam çok mutlu olacak hissediyorum Kayınvalidem çok iyi bir insandır Bana da iyiydi çok dokunmuştur. Her neyse konuya geleyim Kayınvalidemin ismi Saadet ben bu saadetini yanına ikinci bir isim eklemek istiyorum kızlar ve 2. isminizi bekliyorum…
momsboys Busra2842 kendin istiyorsan koyabilirsin bir tanede daha modern isim koy ama mesela Aden, Adal, Lina, Miray, Beren,
Gull_94 Busra2842 bende aynı sızın gbıydıö koydum Gül Seren kızımn adı kaynvaldmn adı sdce ayrı yzdırdk gul uncnku bende de var dıye saadt dye kuznmn esı var kendne has bı havası olan bı ısım bence gayet natur ve hos bence ıkıncı ısme gerk yok ama olrsada uc dort harflı kısa bı ısım seceblrsnz
Busra2842 MaysaBade Evet ikinci isim ne olabilir annesinin adı Büşra kızının adı Saadet ama iki ismi daha yokk🤔
Nida_Y Busra2842 valla kızınızın geleceğini karartmayın. 2021 yılındaki bebeğe saadet ismini vermek kızınıza haksızlık gerçekten :( nine ismi resmen
spaceship “Sade” de koyabilirsiniz eğer tek isim olsun isterseniz. Hem Saadet e benziyor, hem de Saadet değil 🤔
Poyraz_basak Niye kendi annenin ismi değilde kayinvalidenin ismi vefaat falan etse neyse bana çok iyiligi dokundu falan yazmışsın kendi annen seni dogurmus büyütmüş bu yaslara getirmiş tabiki başka bir sebeb yoksa bırakıp gitmemişse analık görevini yapmamissa başka tabiki ama.ben kendi görüşümce annem.ve kayınvalidem yaşıyor ve ben kayinvalidemin adını koysaydim annem iclenirdi birşey demezdi bana sırf kayinvalidem sevinicek diye kendi anamı uzemezdim ama tuhafıma.gidiyor açıkçası niye hep kayinvalidelerin isimleri kız bebeklere veriliyor 😄
Poyraz_basak Niye kendi annenin ismi değilde kayinvalidenin ismi vefaat falan etse neyse bana çok iyiligi dokundu falan yazmışsın kendi annen seni dogurmus büyütmüş bu yaslara getirmiş tabiki başka bir sebeb yoksa bırakıp gitmemişse analık görevini yapmamissa başka tabiki ama.ben kendi görüşümce annem.ve kayınvalidem yaşıyor ve ben kayinvalidemin adını koysaydim annem iclenirdi birşey demezdi bana sırf kayinvalidem sevinicek diye kendi anamı uzemezdim ama tuhafıma.gidiyor açıkçası niye hep kayinvalidelerin isimleri kız bebeklere veriliyor 😄
Poyraz_basak Niye kendi annenin ismi değilde kayinvalidenin ismi vefaat falan etse neyse bana çok iyiligi dokundu falan yazmışsın kendi annen seni dogurmus büyütmüş bu yaslara getirmiş tabiki başka bir sebeb yoksa bırakıp gitmemişse analık görevini yapmamissa başka tabiki ama.ben kendi görüşümce annem.ve kayınvalidem yaşıyor ve ben kayinvalidemin adını koysaydim annem iclenirdi birşey demezdi bana sırf kayinvalidem sevinicek diye kendi anamı uzemezdim ama tuhafıma.gidiyor açıkçası niye hep kayinvalidelerin isimleri kız bebeklere veriliyor 😄
Poyraz_basak Niye kendi annenin ismi değilde kayinvalidenin ismi vefaat falan etse neyse bana çok iyiligi dokundu falan yazmışsın kendi annen seni dogurmus büyütmüş bu yaslara getirmiş tabiki başka bir sebeb yoksa bırakıp gitmemişse analık görevini yapmamissa başka tabiki ama.ben kendi görüşümce annem.ve kayınvalidem yaşıyor ve ben kayinvalidemin adını koysaydim annem iclenirdi birşey demezdi bana sırf kayinvalidem sevinicek diye kendi anamı uzemezdim ama tuhafıma.gidiyor açıkçası niye hep kayinvalidelerin isimleri kız bebeklere veriliyor 😄
spaceship “Sade” de koyabilirsiniz eğer tek isim olsun isterseniz. Hem Saadet e benziyor, hem de Saadet değil 🤔
spaceship “Sade” de koyabilirsiniz eğer tek isim olsun isterseniz. Hem Saadet e benziyor, hem de Saadet değil 🤔
spaceship “Sade” de koyabilirsiniz eğer tek isim olsun isterseniz. Hem Saadet e benziyor, hem de Saadet değil 🤔
mlkkk Busra2842 çocuğunuzun hayatı boyunca taşıyacağı ismi istemeye istemeye koymayın ve çocuk büyüdüğünde tepkilerini az çok tahmin edersiniz vefa borcu gibi koymak istiyor olabilirsiniz ama bu sizin çocuğunuz kayınvalidenizden çok hem kendi içinize sinen hemde ilerde çocuğunuzun ismiyle problem yaşamayacağı bi isim koymanızı tavsiye ederim şahsen benim için daha doğmamış bebeğim bi yana diğer geri kalan herkes bi yana