Zeliiiss Kızlar bugün biraz yürüdüm eve geldim benden bir kaç damla kan gelmis çok korkuyorum korkulacak bir şey varmı sizce
Ayseege6156 Zeliiiss genelikte kan gelmesi iyi görülmeyen bir durum mutlaka bi acile gidin yada doktorunuzu arayın burda vakit kaybetmeyin bence
Alperefet Zeliiiss ben de yürüyüp yorulduktan sonra kanamam olmuştu hemen doktora gidin vakit kaybetmeden
Esra-33 Zeliiiss yahu burdan nasıl yardım edelim kan gebeliğin her haftasında tehlikeli ve acil doktora gidilmesi gerek bir durum burdaki insanların gözünde ultrasonmu var acil doktora git tehlikeli bir durum bu