Kızlar perşembe günü sonucum 608 çıkmıştı haftaya sonuna denk geldiği için bugün tekrar kan vermek durumunda kaldım ve sonuç 4000 lerde normalde 2 günde 2 katıysa 4 günde 4 katı olması gerekmiyor muydu fazla bir değer gibi geldi bana böyle birşey yaşayan arkadaşlarım var kı acaba