Betl4201 37+3 hamileyim bugün birden sağ kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı girdi ama sadece sağ kasığımda var , doktora gitmeli miyim evde beklemek tehlikeli mi olur acaba başına gelen oldu mu hiç ?
Asenadgdvrn80 Betl4201 3 haftaya kaymaz dogurursun ins bende kızımda öyle olmuştu ve 3 hafta sonra doğum 37. Haftada aldım kucağıma dhaa da erken olabilir
Tugcekkkkk Betl4201 genelde erkek bebek sağ kasık ve bacakta ağrı yapar deniyor o yüzden sordum canım. Doğumun yaklaşmış sabret 😊
Betl4201 Asenadgdvrn80 inş zamanında kendiliğinden sağlıkla Doğum başlar suni sancıdan falanda korkuyorum 🙈