Bsraao Bu gün doktorum düşük tehlikem olduğunu kesemin yamuk olduğunu söyledi böyle olup düzelen varmı. https://imgyukle.com/i/a4qHnS
Sabihanur1 Bsraao açbugün gittinmi doktora canım kalp atısını duydunmu kesenin şekli hep böylemiydi sonradan mı bozuldu
Bsraao Sabihanur1 duydum canım bu gün gittim çok şükür kalp atışını duyduk yok kese hep böyle değildi sonradan olmuş düşük riski varmış canım