Mcakir Hayır doktorum kararsız demedim yanlış anlaşılmış, bugün detaylıdan çıktım doktoruma sonuçları gösterdim şeker yüklemesi istemiş gel yapalım dedi 3 hafta sonra fakat ben diyorum ki doktorlar bile kararsızken yanı her doktor farklı şeyler söylüyor anlamında, doktorumdan çok memnunum yine muayeneye gittiğimde sizce gerek var mı diye ilk ona soracağım ,bugün soramadım unuttum tamam deyip çıkmıştım🤫