Mom26 Canım bugün yoğurda pul biber ekleyip yemek istedi sonra annemle görüntülü konuşuyorduk bana dedi ki resmen diyet tabağı yapmışsın bebeğe zararı olur yeme daha dedi ben bir kaseye yakın bitirmıştım ay birşey olur mu acı acı yedim
bus91 Mom26 neden yoğurt ayrı acı ayrı hiç mi yemıyorsunuz birleşince nolur ki zararlı bişy yemıyorsunuz daha ıyı metabolizma çalışır mağlum kabızlık yaşıyoruz genelde
Mom26 bus91 ya evet ayrı ayrı yeniyor ama ikisi bir olunca etkisi söktürücü yağ yakıcı oluyor ya zararı varmıdır diye
bus91 Mom26 yok canımmm ya banada tere yeme maydanoz yeme aman turp yeme dedıler 23 haftadayım hepsınıde yedım doktorum duyunca kahkaha attı kim yeme dıyor oturunca kılo kılo mu yıyorsun sacmalama demişti canın istemiş ye 1 kase nolcak kaygılanma