Merhaba ben de gebelik şekeri çıktı çok yüksek değildi ama dikkat ediyorum ölçüyorum bir sıkıntı olmadı şu ana kadar hep normal çıktı ölçümler.Merak ettiğim bunun bebeğime bi zararı oluyor mu bundan sonra nasıl ilerlemem lazım kontrol için kadın doğum doktoru yeterli mi o ultrasonda bi sıkıntı görürse mi söylüyor? Şeker takibi harici neler yapmak gerekir? Bilenler yardımcı olabilir mi bulunduğum yerde sağlık koşulları pek iyi değil soramıyorum kimseye