Mujizam hem normal hem sezeryan doğumu yaşayan biri olarak söylüyorum ben iki doğum yaptım ikiside normal oldu suni sancı ile 14 saatte doğurdum kızımı falan normal doğumun gözünü seveyim zorda kalmadıkça asla sezeryan olmayın derim 3.bebeklerim ikiz olduğu için bunları sezeryan yapmak zorunda kaldım sezeryan hiçte anlatıldığı gibi kolay değil ağrısı her zaman kalıyor normal doğumda sanciyi çekiyorsun ama bebek olduktan sonra agrinda sancinda geçiyor 1 ayı geçti sezeryan olalı daha ağrılarım var normale değişmem hiç biseyi normal doğum en güzeli ben dayandım ilk 2 bebeğimi normal yaptım işte hemde kaç saat sancı cektim dayandım bırakmadım kendimi tavsiyem normal yapmanz zorda kalirsanz tabikide sezeryana dönülebilir