Elisa23 bende anensefali teşhisi ile gebelik sonlandirilmasi sebebiyle 11. Haftada kurtaj oldum. Folik asit eksikliginden oluyormus. Doktorum 2 ay bekleyin sonra psikolojik olarak ne zaman hazirsaniz dedi. Biz 3 adet donemi bekledik. Ve suan hamileyim elhamdulillah. Kurtajda rahim duvarlari temizleniuor biz anlamasakta yaralar var onlarin iyilesmesi rahimin kendini toparlayio hazirlamasi gerek. Bekleme surecinde folik asit vitaminler demir ilaci vs ictim. Saglikli beslenmeye dikkat ettim. Yani bence biraz bekleyip vucudumuza izin verilmesinde fayda var.. doktorunuza guveniyorsaniz dinlemelisiniz tabi bence..