birgaripannee 9aylık bebegm var 6haftalık(plansız) hamıleymısım yeni bebegı sevmıcem gibime gelıyor bebegme haksızlık ettım gıbıme gelıyor boyle durum yasayan oldu mu hamılelık psıkolojısı bu mudur
Msydn6 birgaripannee o nasıl laf cnm sevmicem olurmu öyle düşünme bence 😔 hamilelik piskolojisi herkeste farklılık gösterebiliyor ama kendini öyle kurma benimde oğlum 15 aylık civarıydı ve emiyordu halen hamile olduğumu öğrenince sadece sütten kesme meselesi üzmüştü beni biraz Allah tan ki doktorum yarısına kadar emzirebilceğimi söylemişti ve öylede yaptım rızkını kesmek istemiyordum çünkü blakis şimdi daha çok üstüne düşüyotum oğlumun mesela alıştırmaya çalışıyorum kardeşi olunca da kıskançlık olmamamsıniçin şimdiden ne gerekiyorsa yapıyorum şuan tek düşüncem ikisinede en iyi şekilde yetebilmek bence sende böyle şeyler düşün sonuçta ikiside can ikiside senin evladın 🌸 biranlık öyle düşünceye kapılmış olabilirsin ama doğunca insan herşeyi unutuyor 🥰
Yenigebe9 Erken hamile kalanlar hep boyle düşünüyor. Benim arkadaşım bebegi 5 aylikken hamile kaldi. Dogunca sanki ayni sevgi oluyormus, kendinizi bununla uzmeyin. Yanliz buyumemis olur ustesinden elbet gelirsiniz. Ne guzrl Allah tekrar nasip etmis
birgaripannee Msydn6 evet emzirmeyı bırakmak falan cok uzuyor benı bebemı mahrum bırakıyorm gıbı hıssedıyorm işte