sumeyye60 Momandbabyy Şeker yüklemesinde açlık 73 çıktı 75 gram şeker yüklemesinden sonra en yüksek 108 çıktı. Tokluk 140’ı geçince riskli diye biliyorum Sanırım açlık da 90’ı geçmemeli
Momandbabyy sumeyye60 Çok teşekkür ederim açlık 76 çıktı hemşire tehlikeli dedi yarın randevum var korkuyorum bi sıkıntı çıkar diye😟
Momandbabyy sumeyye60 Çok teşekkür ederim içim rahatladı bakalım yarın doktor ne diycek. Hemşire tanıdık olduğu için azarlıyor gibi konuştu kendimi aç bırakıyormuşum bebeğe yazıkmış falan. Çok kötü hissettim kendimi.😟
Momandbabyy gamzosgamzos Çok teşekkür ederim gerçekten içim rahatladı. Hemşire beni bayağı bi korkuttu.😟
gamzosgamzos Momandbabyy Allah Allah sasirdim simdi benim gebelik sekerim vardi 90 in altinda olması gerekiyordu 76 cok guzel bir rakam hic bozma moralini
Momandbabyy gamzosgamzos Çok teşekkür ederim 😊. Gerçekten kucağımıza alana kadar hep böyle tedirgin olacaz galiba😃
gamzosgamzos Momandbabyy rica ederim canım ☺ ah ah keske kucaga almakla bitseydi tedirginlikler dogunca dahada katlaniyor hele bide biraz pimpirikliysen 😂