Sev1810 canım cıgerde sakatat olarak gecıyor ama ıyı pişmiş olursa yenebılır cok ıstedın madem, ama tavuk başlı basına yenmemesı gereken bsey gebelık dıısnda bıle gdo su en cok olan besınlerın basında gelıyor bana doktorum tavuktan uzak dur yeter demıstı