Kızımda sivilcelenme falan olmamıştı çok kaşık agrım olmuştu adet olacak gibi sürekli halsiz ve serumlarla ayakta geciriyordum. Çikolataya ve turşu yiyordum hep. Bu hamileligimde bulantım çok fazla Koku hassasiyetim var sırt ve yüz bölgem çok sivilcelendi hiç birşey yiyemiyorum gönlümce icimden yine kızım olacak gibi geliyor ama belirtilerimin geneli erkegi gösteriyor rabbim sağlıkla kucagima almayı nasip etsin inşallah önemli olan sağlık 😍