Glayirin Kızlar Allah kısmet ederse cuma günü 2. Ci evladımı kucağıma alacağım sezeryanda 2. Biraz daha ağır diyenler war ne kdr doğru tecrübelilerden cvp bekliorum korkuorum 😬
Ikinciyibekliyorum Glayirin bende ikinciye hamileyim eylülde kismetse dogumum benimde bazı endiselerim var ama nasilsa bu bebeğimde cikacak ama nasil oluyor acaba ? 🤔
Gizemimibekliyorum Ay bunu ben de çok merak ediyorum. İlkinde öldüm öldüm dirildim çok ağrı çektim. İnşallah ikinci daha kolay oluyodur ya.😔
Gizemimibekliyorum Al işte kimse bişey yazmamış. Kaynana görümce elti konusu olsa doluşurlardı. Hiç mi ikinci kere sezeryan olan yok? Cevap verseniz ne olur?
Elifdilara Benim arkadasim dogurdu yengem dogurdu valla hic oyle bisey söylemediler millet 4.sezeryan oluyor.siz daha iki.durun bakalim telaş yapmayın hemen
Ikinciyibekliyorum Elifdilara telâş yaptığımız yok sadece nasil olduğu hakkında fikir almak istedik. Millet isterse 15 te doğurabilir bu işin ilki veya sonu yok sadece başlık açılmış merak edenler gelmis hepsi bundan ibaret
Burcu59 Daha kolay hatta kat kat kolay gecti diyebilirim. Spinal oldum ikisindede 2. De odaya geldigimde tamamen kendimdeydim ilkte sersem gibiydim birazda. İkincide daha cabuk ayaga kalktım daha acısız oldu hatta agrı kesici vurmayın diyodum igne daha cok canımı yakıyordu. 2. Daha rahat kesinlikle her yönden. Ayağa kalktıktan sonra hic yatmadım bile. İnsallah herkesin benim gibi kolay ve agrısız olur ❤