Sanırım bu durum tüm kadınlarda var.. içimizde yaşayan bir canlının sorumluluğunun verdiği bir korku diye düşünüyorum.. bende 22 haftaligim ama biraz anormal bir durum olsa vücudumda hemen endişeleniyorum.. kendime bunun normal olduğunu, bilinmezligin korkuya sebeb olduğunu anlatıyorum sık sık.. sizde deneyin.. :) sonuçta evimizde ultrason cihazı olup analiz edemeyeceğimize göre tüm bu yaşadıklarımız evham değil normal.. :)