Selam kızlar bu tarz postlar açmışımdır öncedende şimdi aklıma takılan bişi var canınız tatlı poaça vs çektiğinde neler yapıyorsunuz benim şekerim yok mu var mı bilmiyorum ama olsa bile ben sağlıklı güzel beslenme taraftarıyım o yüzdende size soracağım şey canım çok poaça istiyor dışarıdakilerin içinde hem şeker hem margarin hemde normal un vs kullanıyorlar ben evde tam buğday unundan poaça pişi vs yapsam yinede aşırı yüksektirmi yapsam olur mu şeker vs katmadan tam buğday unu su tuz bu kadar, geçenlerde doktorum kendi evinde tatlını kendin yap dedi oranlarını düşürerek siz neler yapıyorsunuz bildiğiniz tarifler var mı her konuda