Kızlar bugün doktora gittim.Son bir haftalık beta değeri 1687-2867.kese sadece 1 mm büyümüş ama bebek oluşmuş ve kalp atışı var.8+4 oldum bugün.Doktor bir hafta daha bekleyelim dedi bebek kesene göre büyük dedi 🙈 benim yaşadığımı yaşayan var mı?Lütfen yazar mısınız?Buradan sonra sağlıklı gebelik yaşayan var mı?