esilemerveker Kozlar merhaba 20+1 olduk öğlenden beri bel ağrım ve kasık ağrım var uyudum dinlendim halen devam ediyor bazen yürütmüyor kalkasın gelmiyor yerimden ama küçük çocuğumda var mecbur hareket etmek zorundayım. Normal mi böyle bu haftalarda
cryingbaby esilemerveker kasik bilmiyorum ama, benimde bel ve kuyruk sokumu agrim felaaketti, doktoruma soyledim magnezyum ve kalsiyum icerikli vitaminnbasladik, 10 gundur kullaniylrum daha iyiyim
prm112-27 Bende aynı hafta içindeyım temızlık yaptım gecen gun dınlenmedım hıc ıkı gun aynı sekılde oldum belim kopru iş yapmayın dinlenin yine cok gecmıs olsun
esilemerveker prm112-27 bu haftalarda normal sanırım bende iş yapmıştım dinlenememiştim çok tesekkr ederim