haziranin25i Zeycannn çikolata yiyip yan yattığında belki orada ki minik sana pit pit yapıyordur annesi bir dene bakalım 🤰🏻💜
Zeycannn haziranin25i kontrole gitmeden önce çikolata yemiştim doktora söyleyince bebek için hiç iyi olmadığını söyledi o günden bu yana bıraktım ama iki gündür sağ tarafa yatamıyorum ağrıdan bebek sağ tarafta olabilir mi
haziranin25i Zeycannn kız çikolata neden iyi değilmiş ilk defa duydum 🤭 sağ tarafta buyuyorsa belki ondandır sağ tarafa yattıkça ağrın ama yinede doktora sormakta fayda var kuzum