AsyAras Arkadaşlar merhaba Agashi 60*120 bebek beşiğinden alan kullanan var mı tavsiye eder misiniz?? Kurulumu kolay fiyatı uygun görünüyor 4 yaşa kadar da kullanılabilir yazıyor ne diyorsunuz almalı mıyım?
Ozgeaydogan AsyAras ben bilmiyordum bu marka beşiği simdi baktım internetten kullanışlı ve güzel görünüyor ama 4 yaşına kadar kullanamazsınız bunu 2 yasa kadar anca hele hareketli bi bebekse daha sola çarpar sürekli. Ama ilk aşamada kullanılır.
Zeytininpeyniri AsyAras bende aldım arkadaş tavsiyesi üzerine o çok rahat kullanıyor ve memnun bnde kullanıp gorcem ama sıkıntı yok yani gördüğüm kadarıyla kullanisli
Domatesimm Ben de bundan aldım fiyatı uygun ve pratik geldi. İnşAllah memnun kalırız 😊 peki içine yatak ne tercih ettiniz ?
AsyAras Domatesimm ben almadım tabi ama sordum mağazada kadına bu park yatakların içine konulan viscon ince yataklardan olmuyormuş biraz daha kalın yaylı yataklardan veriyorlarmış içine öle dedi çalışan kız
Domatesimm AsyAras hmm tamam teşekkür ederim. Ben ebebekten internetten almıştım. İçine yatak almak için mağazaya gideyim o zaman