Rabiaoykunaz canım, benim kese oluşmuş bebek oluşmamıştı keseyi almak istediler kürtajla, kürtaj istemiyorsan biraz takip edelim 2 günde bir kan ver dedi Dr ve bahsettiğin düşük ilacını kullandım o şekilde yaptım düşük. Rahim temizlendi problem kalmadı, sadece adet sancısının bikaç tık üstü sancım oldu :(